الرئيسيةمكتبة الصورالأعضاءس .و .جالمجموعاتبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 عصابه اللهو الخفى

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
medo sabra
مشرف قسم الزمالك
مشرف قسم الزمالك
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2524
العمر : 28
الحاله الأجتماعيه : هفضل احبك احبك احبك ولا عمري هقول علي فين يا هوا
المؤهل الدراسى : Student at faculty of science of alexandria university
مزاجك الأن :
طاقه :
5 / 1005 / 100

تاريخ التسجيل : 25/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: عصابه اللهو الخفى   2008-08-11, 1:57 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

وقعتو ولا حدش سمي عليكم
ابقو قابلوني

انا مستني لحد بالليل اهوه ده بس كرما مني
ولو محدش جاوب من قرايبك انا هضطر انا اعتقل كمان واحدة معاكي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
توتا الشعنونه
.:المشرفه العامه:.

.:المشرفه العامه:.
avatar

انثى
عدد الرسائل : 4371
العمر : 28
الحاله الأجتماعيه : قلب للبيع ... !!! فهل من مشتري ... ؟؟؟
المؤهل الدراسى : no comment خااااااااالص
رقم العضويه : 46
مزاجك الأن :
طاقه :
5 / 1005 / 100

تاريخ التسجيل : 23/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: عصابه اللهو الخفى   2008-08-11, 2:09 pm

ربنا علي القووووووووووي

_________________
سالونى من انا....؟؟؟
قلت انا الذى لا اعرف من انا....؟؟؟
فانا كالطير احب ان اسافر فى كل مكان
احب ان اكون فى قلب كل انسان....
لا احب الندم مع انى كثير الاحزان
احب الغرور الذى يجعلنى واثق البيان....
احب الحب الذى يملا القلب بالايمان
احب الله مع اننى له كثير النسيان .....
اكره الحب الذى يفقد القلب معنى الامان
اتمنى ان اعثر على حبيبى حتى لا انتهى بدون عنوان......

مع تحياتي...::..
توتــاا الشعنونه...


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.a7lamna.org/
F@T@L TE@RS
فريق إداره أحلامنا
فريق إداره أحلامنا
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1904
العمر : 28
الحاله الأجتماعيه : رووح حبيبي رووح
المؤهل الدراسى : English Commerce K.F.S University
مزاجك الأن :
طاقه :
5 / 1005 / 100

تاريخ التسجيل : 16/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: عصابه اللهو الخفى   2008-08-11, 2:37 pm

اشطه عليك يا ميدو قطعهم يا معلم انا عارف الاجابه يا باشا كنا واخدينها لو تفتكر فى الكليه بنت الكلب اللى كنا فيها

_________________
عايز ايه ؟؟؟
ما كفايه قلبى ضحكت عليه
حبك و كنت بتلعب بيه
ازاى أصدق تانى و ليه ؟؟؟


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
malak
.::عضو ماسى::.
.::عضو ماسى::.
avatar

انثى
عدد الرسائل : 348
العمر : 28
الحاله الأجتماعيه : حاسه انى بودع الناس
المؤهل الدراسى : student in faculty of science
مزاجك الأن :
طاقه :
5 / 1005 / 100

تاريخ التسجيل : 19/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: عصابه اللهو الخفى   2008-08-12, 1:37 pm

Very Happy هيه دى المشكله
الفرق يا سيدى
بييجى من هرمون موجود فى الدم اسمه التيستيرون
وده بيختلف من البنات عن الولاد
وبرضه نسبه فى الاطفال غير الادلت
يعنى فى الزكور الادلت 9-38نانومول/لتر
انما فى الاطفال الزكور اقل من 3.5نانومول/لتر
يلا بقى نفرج عن توتا
Very Happy افراج يا حبيبتى
نيجى بقى للاخ ميدو ان انا سوف اعتقلك انت وامجد بالمره لانه غلط فى كليتى
ايه بقى السؤال هوه
طبعا كلنا عارفين الطحال
انا بقى بسال

طوله كام ووزنه كام وموجود فين بالتحديد؟
يلا بقى ورونى الهمه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sndra
مشرف المنتدى العام
مشرف المنتدى العام
avatar

انثى
عدد الرسائل : 2900
العمر : 28
الحاله الأجتماعيه : ,,,,,,,,,,,,,,,
المؤهل الدراسى : مش ناويه
رقم العضويه : 3
مزاجك الأن :
طاقه :
5 / 1005 / 100

تاريخ التسجيل : 09/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: عصابه اللهو الخفى   2008-08-12, 1:40 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ياسلالالالالالالالالام عليكى يابت ياملك والله
نصفاااااااااااااااااااااااااااااانا
وميرسي ليكى ياااااااااقمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://a7lamna.ahlamontada.com
Nana.cry
.::عضو ماسى::.
.::عضو ماسى::.
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1680
العمر : 27
الحاله الأجتماعيه : احساسى بيك نعمة ضاعت من ايديك
المؤهل الدراسى : Physical Education
مزاجك الأن :
طاقه :
5 / 1005 / 100

تاريخ التسجيل : 25/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: عصابه اللهو الخفى   2008-08-12, 2:05 pm

No cOmment
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.nana.com
F@T@L TE@RS
فريق إداره أحلامنا
فريق إداره أحلامنا
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1904
العمر : 28
الحاله الأجتماعيه : رووح حبيبي رووح
المؤهل الدراسى : English Commerce K.F.S University
مزاجك الأن :
طاقه :
5 / 1005 / 100

تاريخ التسجيل : 16/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: عصابه اللهو الخفى   2008-08-12, 3:21 pm

مينفعش تخطفى اتنين و الله حراااااام

_________________
عايز ايه ؟؟؟
ما كفايه قلبى ضحكت عليه
حبك و كنت بتلعب بيه
ازاى أصدق تانى و ليه ؟؟؟


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
توتا الشعنونه
.:المشرفه العامه:.

.:المشرفه العامه:.
avatar

انثى
عدد الرسائل : 4371
العمر : 28
الحاله الأجتماعيه : قلب للبيع ... !!! فهل من مشتري ... ؟؟؟
المؤهل الدراسى : no comment خااااااااالص
رقم العضويه : 46
مزاجك الأن :
طاقه :
5 / 1005 / 100

تاريخ التسجيل : 23/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: عصابه اللهو الخفى   2008-08-12, 4:01 pm

ميرسي ياقمرايه
يااجمل ملوكه
علي احلي افراج
عشان تتعرفوا ورايا بنوتاتتاكل الزلط

استررررررررررررر

_________________
سالونى من انا....؟؟؟
قلت انا الذى لا اعرف من انا....؟؟؟
فانا كالطير احب ان اسافر فى كل مكان
احب ان اكون فى قلب كل انسان....
لا احب الندم مع انى كثير الاحزان
احب الغرور الذى يجعلنى واثق البيان....
احب الحب الذى يملا القلب بالايمان
احب الله مع اننى له كثير النسيان .....
اكره الحب الذى يفقد القلب معنى الامان
اتمنى ان اعثر على حبيبى حتى لا انتهى بدون عنوان......

مع تحياتي...::..
توتــاا الشعنونه...


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.a7lamna.org/
sndra
مشرف المنتدى العام
مشرف المنتدى العام
avatar

انثى
عدد الرسائل : 2900
العمر : 28
الحاله الأجتماعيه : ,,,,,,,,,,,,,,,
المؤهل الدراسى : مش ناويه
رقم العضويه : 3
مزاجك الأن :
طاقه :
5 / 1005 / 100

تاريخ التسجيل : 09/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: عصابه اللهو الخفى   2008-08-12, 6:27 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ماتطلعيش فيها اوى كده
لا نهايتنا بتبقى سوووووووووووده
Neutral
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://a7lamna.ahlamontada.com
توتا الشعنونه
.:المشرفه العامه:.

.:المشرفه العامه:.
avatar

انثى
عدد الرسائل : 4371
العمر : 28
الحاله الأجتماعيه : قلب للبيع ... !!! فهل من مشتري ... ؟؟؟
المؤهل الدراسى : no comment خااااااااالص
رقم العضويه : 46
مزاجك الأن :
طاقه :
5 / 1005 / 100

تاريخ التسجيل : 23/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: عصابه اللهو الخفى   2008-08-12, 8:02 pm

ربك يستر ياقمرايه
يوم ليك وعشره عليهم Wink

_________________
سالونى من انا....؟؟؟
قلت انا الذى لا اعرف من انا....؟؟؟
فانا كالطير احب ان اسافر فى كل مكان
احب ان اكون فى قلب كل انسان....
لا احب الندم مع انى كثير الاحزان
احب الغرور الذى يجعلنى واثق البيان....
احب الحب الذى يملا القلب بالايمان
احب الله مع اننى له كثير النسيان .....
اكره الحب الذى يفقد القلب معنى الامان
اتمنى ان اعثر على حبيبى حتى لا انتهى بدون عنوان......

مع تحياتي...::..
توتــاا الشعنونه...


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.a7lamna.org/
malak
.::عضو ماسى::.
.::عضو ماسى::.
avatar

انثى
عدد الرسائل : 348
العمر : 28
الحاله الأجتماعيه : حاسه انى بودع الناس
المؤهل الدراسى : student in faculty of science
مزاجك الأن :
طاقه :
5 / 1005 / 100

تاريخ التسجيل : 19/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: عصابه اللهو الخفى   2008-08-12, 9:15 pm

ههههههههه اى خدمه يا توتا يا حبيبتى Very Happy
والاتنين المعتقلين
تحت السيطره
ولو ما جاوبوش السؤال بكره هنخطف واحد تالت

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
malak
.::عضو ماسى::.
.::عضو ماسى::.
avatar

انثى
عدد الرسائل : 348
العمر : 28
الحاله الأجتماعيه : حاسه انى بودع الناس
المؤهل الدراسى : student in faculty of science
مزاجك الأن :
طاقه :
5 / 1005 / 100

تاريخ التسجيل : 19/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: عصابه اللهو الخفى   2008-08-13, 6:33 pm

ايه ده كله عشان تجاوبوا السؤال Shocked
شكلكم كده هطولوا فى المعتقل شويتين
يلا المثل بيقول المعتقل للرجاله Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
توتا الشعنونه
.:المشرفه العامه:.

.:المشرفه العامه:.
avatar

انثى
عدد الرسائل : 4371
العمر : 28
الحاله الأجتماعيه : قلب للبيع ... !!! فهل من مشتري ... ؟؟؟
المؤهل الدراسى : no comment خااااااااالص
رقم العضويه : 46
مزاجك الأن :
طاقه :
5 / 1005 / 100

تاريخ التسجيل : 23/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: عصابه اللهو الخفى   2008-08-13, 6:55 pm

يابنتي شكلهم استغنو عنهم
المعتقل لرجاله
يلا عشان يزيدو ويبقوا عزوه

_________________
سالونى من انا....؟؟؟
قلت انا الذى لا اعرف من انا....؟؟؟
فانا كالطير احب ان اسافر فى كل مكان
احب ان اكون فى قلب كل انسان....
لا احب الندم مع انى كثير الاحزان
احب الغرور الذى يجعلنى واثق البيان....
احب الحب الذى يملا القلب بالايمان
احب الله مع اننى له كثير النسيان .....
اكره الحب الذى يفقد القلب معنى الامان
اتمنى ان اعثر على حبيبى حتى لا انتهى بدون عنوان......

مع تحياتي...::..
توتــاا الشعنونه...


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.a7lamna.org/
medo sabra
مشرف قسم الزمالك
مشرف قسم الزمالك
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2524
العمر : 28
الحاله الأجتماعيه : هفضل احبك احبك احبك ولا عمري هقول علي فين يا هوا
المؤهل الدراسى : Student at faculty of science of alexandria university
مزاجك الأن :
طاقه :
5 / 1005 / 100

تاريخ التسجيل : 25/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: عصابه اللهو الخفى   2008-08-14, 12:36 pm

لا علي فكرة انتو كده بتلعبو غلط
والمفروض تاخدو واحد بس مش اتنين
يعنتي لما تاخدي الي الاتنين الي بيعرفو اصل في الكلام ده
امال مين اللي هيجاوب بقي
والله كده ظلم وحرام وما ينفعش
لازم تفرجو عن واحد فينا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
medo sabra
مشرف قسم الزمالك
مشرف قسم الزمالك
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2524
العمر : 28
الحاله الأجتماعيه : هفضل احبك احبك احبك ولا عمري هقول علي فين يا هوا
المؤهل الدراسى : Student at faculty of science of alexandria university
مزاجك الأن :
طاقه :
5 / 1005 / 100

تاريخ التسجيل : 25/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: عصابه اللهو الخفى   2008-08-14, 12:38 pm

وبعدين سوري يا ملك انا ما قلتش انا عايز تعريفهم
انا قولت ازاي تفرقي بينهعم
وبالشرح المفصل
وانتي ما عملتيش كده
اذا اجابتك تعتبر لاغية لحين ما تجاوبي صح
وادبا ليكم بقي انا هاخد ملك كمان زيادة علي توتاا

يالا شوفو مين بقي اللي هتجاوبلكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
توتا الشعنونه
.:المشرفه العامه:.

.:المشرفه العامه:.
avatar

انثى
عدد الرسائل : 4371
العمر : 28
الحاله الأجتماعيه : قلب للبيع ... !!! فهل من مشتري ... ؟؟؟
المؤهل الدراسى : no comment خااااااااالص
رقم العضويه : 46
مزاجك الأن :
طاقه :
5 / 1005 / 100

تاريخ التسجيل : 23/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: عصابه اللهو الخفى   2008-08-14, 6:16 pm

لااااااااااااااااااااا كده بقا النصب بعينو
انت جي بعدج ده كلو تقول مجوبناش صح
لا بقا حرام بجد انتو اليمخطوفين
ويلا شوفوا حل للسؤال
عشان نشوف الضحيه الي بعدها

_________________
سالونى من انا....؟؟؟
قلت انا الذى لا اعرف من انا....؟؟؟
فانا كالطير احب ان اسافر فى كل مكان
احب ان اكون فى قلب كل انسان....
لا احب الندم مع انى كثير الاحزان
احب الغرور الذى يجعلنى واثق البيان....
احب الحب الذى يملا القلب بالايمان
احب الله مع اننى له كثير النسيان .....
اكره الحب الذى يفقد القلب معنى الامان
اتمنى ان اعثر على حبيبى حتى لا انتهى بدون عنوان......

مع تحياتي...::..
توتــاا الشعنونه...


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.a7lamna.org/
malak
.::عضو ماسى::.
.::عضو ماسى::.
avatar

انثى
عدد الرسائل : 348
العمر : 28
الحاله الأجتماعيه : حاسه انى بودع الناس
المؤهل الدراسى : student in faculty of science
مزاجك الأن :
طاقه :
5 / 1005 / 100

تاريخ التسجيل : 19/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: عصابه اللهو الخفى   2008-08-14, 7:05 pm

medo sabra كتب:
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

لا يا ماما دي صح
العبو غيرها يالا وسيبو ميدو وعماد

وطبعا احنا هنخطف الانسة توتاا

وسؤالي بقي :هو

لو عندك انبوبتين واحدة فيها دم طفل جنين والانبوبة التانية فيها دم واحد بالغ ازاي تعرف ان ده دم الطفل وده دم البالغ؟

لو سمحتم عايز اجابة علمية سليمة ومفسرة بالتفصيل الممل
ولو مجاوبتوش ان شاء الله واحدة كمان هتحصلها بكرة زي دلواتي

اي خدمة يا رجالة
اوك ماشى يا ميدو
انا اقولك تفرق بينهم ازاى
اولا ممكن بمجرد النظر
انك تلاقى دم الطفل اغمق شويتين من دم الادلت
ليه بقى لان عدد كرات الدم الحمرا اعلى فى الطفل من الادلت
ثانيا ممكن تاخد سيمبل من الانبوبتين
وتفحصهم تحت الميكوسكوب هتلاقى الفرق طبعا
بان عدد الكرات الحمرا اكترفى الطفل
ثالثا ممكن بتحليل هرمونى
تعرف زى ما قلت فى الاول هرمون التيستيرون
بس طبعا الاسهل فحص rbc


متهيالى بقى جاوبت على السؤال بالتفصيل الممل وماليش دعوه
وانتوا صراحه خدتوا وقت جامد عشان تجاوبوا السؤال
وياسيدى لو المشكله انكم انتوا الاتنين معتقلين
هنسيب امجد نشوف هيجاوب السؤال ولا لا


وتفضل انت تحت الاعتقال Very Happy
والاجابه لو مجاتش النهارده بليل
هنخطف امجد تانى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
malak
.::عضو ماسى::.
.::عضو ماسى::.
avatar

انثى
عدد الرسائل : 348
العمر : 28
الحاله الأجتماعيه : حاسه انى بودع الناس
المؤهل الدراسى : student in faculty of science
مزاجك الأن :
طاقه :
5 / 1005 / 100

تاريخ التسجيل : 19/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: عصابه اللهو الخفى   2008-08-17, 8:19 pm

no comment
3ala ra2y tota lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
توتا الشعنونه
.:المشرفه العامه:.

.:المشرفه العامه:.
avatar

انثى
عدد الرسائل : 4371
العمر : 28
الحاله الأجتماعيه : قلب للبيع ... !!! فهل من مشتري ... ؟؟؟
المؤهل الدراسى : no comment خااااااااالص
رقم العضويه : 46
مزاجك الأن :
طاقه :
5 / 1005 / 100

تاريخ التسجيل : 23/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: عصابه اللهو الخفى   2008-08-17, 9:47 pm

ملهومش حس خااااااااااالص
يلا اختاري الضحيه
القااااااااااااااااااااااادمه

_________________
سالونى من انا....؟؟؟
قلت انا الذى لا اعرف من انا....؟؟؟
فانا كالطير احب ان اسافر فى كل مكان
احب ان اكون فى قلب كل انسان....
لا احب الندم مع انى كثير الاحزان
احب الغرور الذى يجعلنى واثق البيان....
احب الحب الذى يملا القلب بالايمان
احب الله مع اننى له كثير النسيان .....
اكره الحب الذى يفقد القلب معنى الامان
اتمنى ان اعثر على حبيبى حتى لا انتهى بدون عنوان......

مع تحياتي...::..
توتــاا الشعنونه...


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.a7lamna.org/
malak
.::عضو ماسى::.
.::عضو ماسى::.
avatar

انثى
عدد الرسائل : 348
العمر : 28
الحاله الأجتماعيه : حاسه انى بودع الناس
المؤهل الدراسى : student in faculty of science
مزاجك الأن :
طاقه :
5 / 1005 / 100

تاريخ التسجيل : 19/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: عصابه اللهو الخفى   2008-08-17, 11:06 pm

ههههههههههه والله اللى صعبان عليا فى الموضوع ده
كله هوه ميدو باين مستغنيين عنه

ههههههه ربنا يكون فى عونه بقاله اسبوعين فى المعتقل

باينله هيطول Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
كركر
.::المدير العام::.
.::المدير العام::.
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1172
العمر : 27
الحاله الأجتماعيه : كرهتك حبيبى!.....قصدى يلى كنت حبيبى
المؤهل الدراسى : طالب بكليه التجاره جامعه كفر الشيخ
مزاجك الأن :
طاقه :
5 / 1005 / 100

تاريخ التسجيل : 11/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: عصابه اللهو الخفى   2008-08-17, 11:56 pm

وسع وسع انا جيت اللعبه

ميدو حبيبى

محدش معبرك ليه دا كله
جالك الى ينقذك يا برنس

اتفضلوا يا اختى انت وهيا
طول الطحال=15سم ووزنه=170جرام وهو يقع خلف المعدة في اعلي البطن جهة الشمال
ايتوها خدعه على راى الناس الى هتتخطف حالا
تعالى يا توتا يا بتاعت الخودعه
السؤال بيقول
علل
توخى حمام الموت اوسط صبيتى
فلله!كيف اختار واسطة العقد؟!
************************************************** ********* مااسم الشاعر؟ ولمن قالها؟

_________________
لكـ حب ياعينى من كثرهـ...
قلبى مو قادر على حمله...
أحتاج لحبـ كـ عشر قلـ السيفـ ـوب...
يمكن تكفى ويمكن لا...

فى بعدكـ وقربكـ أشتاق
شف حبكـ شمسوى فيا
لو أكتبلكـ حبى أوراق ما تكفى أوراق الدنيا...

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الفرعون العاشق
.::عضو ماسى::.
.::عضو ماسى::.
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 1327
العمر : 28
الحاله الأجتماعيه : كويس الحمد لله
المؤهل الدراسى : طالب بكليه تجاره شعبه بريد جامعه حلوان
رقم العضويه : 33
مزاجك الأن :
طاقه :
5 / 1005 / 100

تاريخ التسجيل : 08/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: عصابه اللهو الخفى   2008-08-18, 12:26 pm

السؤال سهل اوي يا كركر
كان عندنا في الثاتوي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
medo sabra
مشرف قسم الزمالك
مشرف قسم الزمالك
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 2524
العمر : 28
الحاله الأجتماعيه : هفضل احبك احبك احبك ولا عمري هقول علي فين يا هوا
المؤهل الدراسى : Student at faculty of science of alexandria university
مزاجك الأن :
طاقه :
5 / 1005 / 100

تاريخ التسجيل : 25/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: عصابه اللهو الخفى   2008-08-18, 1:26 pm

ثوااااااااااااااني يا جمااااااااااعة
كده دول بيضحكو علينا كده
المفروض ان ملك جاوبت السؤال مش زي ماحنا عايزين
واحنا اعتقلناها كمان يعني مش من حقها تجاوب
راجعو الردود تاني وانتو تعرفو ان اجابة ملك مكانتش كاملة في الاول وانا قولت ان ملك كمان مخطوفة
اذا ما ينفعش ان ملك تجاوةب وتخطف كمان
اذا احنا دلواتي اللي مسيطرين
وتوتاا وملك مخطوفين

وانا بقي مش هسال انا هسيب الرجالة تسال ولحد ماباقي البنات تجاوب نبقي نفرج عنكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
توتا الشعنونه
.:المشرفه العامه:.

.:المشرفه العامه:.
avatar

انثى
عدد الرسائل : 4371
العمر : 28
الحاله الأجتماعيه : قلب للبيع ... !!! فهل من مشتري ... ؟؟؟
المؤهل الدراسى : no comment خااااااااالص
رقم العضويه : 46
مزاجك الأن :
طاقه :
5 / 1005 / 100

تاريخ التسجيل : 23/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: عصابه اللهو الخفى   2008-08-18, 3:11 pm

ولما عماد دخل وجاوب لنفسو
وكان مخطووووووووف بردوووو
مكنش نصب وخم فيؤ العب والا هو احنا وبس
وبعدين ملك ماقلتش ان كانت الاجابه صح والا لا الاول
وان شاء الله غلط والي بيجي علينا ما بيكسبش Evil or Very Mad

_________________
سالونى من انا....؟؟؟
قلت انا الذى لا اعرف من انا....؟؟؟
فانا كالطير احب ان اسافر فى كل مكان
احب ان اكون فى قلب كل انسان....
لا احب الندم مع انى كثير الاحزان
احب الغرور الذى يجعلنى واثق البيان....
احب الحب الذى يملا القلب بالايمان
احب الله مع اننى له كثير النسيان .....
اكره الحب الذى يفقد القلب معنى الامان
اتمنى ان اعثر على حبيبى حتى لا انتهى بدون عنوان......

مع تحياتي...::..
توتــاا الشعنونه...


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.a7lamna.org/
malak
.::عضو ماسى::.
.::عضو ماسى::.
avatar

انثى
عدد الرسائل : 348
العمر : 28
الحاله الأجتماعيه : حاسه انى بودع الناس
المؤهل الدراسى : student in faculty of science
مزاجك الأن :
طاقه :
5 / 1005 / 100

تاريخ التسجيل : 19/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: عصابه اللهو الخفى   2008-08-18, 6:59 pm

لا اله الاالله على فكره انا كنت مجاوبه صح يس
مش وضحت قوى فلما انتقلت عاوز بالتفصيل وضحت
مفيش مشكله
وانتوا قعدتوا اكتر من اسبوعين عشان تجاوبوا سؤال بسيط


ومحمد نجدك وجاوب صح فى الاخر


عمه مادام توتا مخطوفه
Very Happy واللى قال كده هوه اللى سال السؤال مش انت يا ميدو

وانا هجاوب
يبقى الشاعر هوه ابن الرومى فى رثاء ابنه محمد
lol! وافراج يا توتا



والمخطوف الجديد هوه مديرنا العزيز Very Happy

والسؤال بعد الفاصل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
عصابه اللهو الخفى
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 4 من اصل 7انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات احلامنا الحلوه :: (¯`·._.·(ساعة لقلبك)·._.·°¯) :: التسليه والترفيه والألعاب-
انتقل الى: