منتديات احلامنا الحلوه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

كركر أخد محضر شغب فى أمتحان رياضه الأستثمار

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
كركر
.::المدير العام::.
كركر

ذكر
الحاله الأجتماعيه : كرهتك حبيبى!.....قصدى يلى كنت حبيبى
المؤهل الدراسى : طالب بكليه التجاره جامعه كفر الشيخ
مزاجك الأن : كركر أخد محضر شغب فى أمتحان رياضه الأستثمار Pi-ca-40
طاقه :
كركر أخد محضر شغب فى أمتحان رياضه الأستثمار Left_bar_bleue5 / 1005 / 100كركر أخد محضر شغب فى أمتحان رياضه الأستثمار Right_bar_bleue

كركر أخد محضر شغب فى أمتحان رياضه الأستثمار Empty
مُساهمةموضوع: كركر أخد محضر شغب فى أمتحان رياضه الأستثمار   كركر أخد محضر شغب فى أمتحان رياضه الأستثمار I_icon_minitime2008-06-18, 8:10 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

بصراحه يا جماعه هو اليوم كان باين من أوله وانا كنت داخل اللجنه متشائم وكنت عايز انام

المهم دخلت اللجنه وطبعا الحمد لله الامتحان طلع زفت زفت زفت زفت
هو انا تقريبا مش ذاكرت خالص لان صراحه القوانين مش من السهل انها تتحفظ المهم الى حليته حليته واللجنه سبحان مكنتش مستقره كده

المهم خلاص أتا لما زهقت كان فاضل ربع ساعه والوقت يخلص
انا قررت انى اطلع لانى بجد زهقت وكان نفسى انام بأى طريقه

أحنا بنمضى كده فى ورقه عندك المراقب وبنسلم ورقه الاجابه
المهم انا مضيت ومن كتر ومشيت ونسيت اسلم ورقه الاجابه ووصلت لحد اول المدرج لقيت المراقيه بتنادى عليا

رحت سلمتها طبعا المراقب العام على المدرج ميخلصوش ان الموضوع يعدى بالساهل
راح منادى عليا قالى حات ورقه الاجابه وقاعد يزعق انا صراحه معرفش هو افتركنى انا كان فى دماغى ايه
جايز كان فاكرنى ان واخدها بقصدى
المهم كلمه منه على كلمه منه وهو بيزعق والطلبه كلها بصت بقه وزعقنا قالى انت كمان بتقل ادبك وبتشوحلى
اخد الكرنيه وورقه الاجابه وقعد يزعق والحمد لل انا مكنتش لوحدى كان معايا ناس بره كتير الى طالع لانه بيغش وألى وألى وألى
المهم المراقب العام التانى بيقولى انت وصلت بالورقه لحد فين شورتله على مكان راح التانى قايم مزعق وقال انت كمان كداب رحت انا هابد الآله الحاسبه من أيدىوقولته كمان بتقول عليا كداب مش كفايه تهمه الشغب يعنى انا اركب اذاكر ثلاث أيام واصحى بدرى وأركب المواصلات واجى الامتحان علشان فى الاخر اخد الورقه وامشى
تقريبا هو اتنرفز من كلامى لقيته راح مزعق وطلع ورقه وقعد يكتب حاجات كده وفضلنا واقفين لحد الوقت لما خلص وكله طلع هو سلم كله الكرنيه بتاعه ولما جه دورى قالهم سبهولى ده هو دا الوحيد الى اتعمله محضر
انا قولت خلاص مش هتفرق حظه بقه ان الحرس عارفنى حتى المراقبين عارفنى
لقيته بيقولى انت بتقل ادبك عليا والله لو انت ابن رئيس الجمهوريه لازم اعملك محضر رئيس الحرس قاله متغوطش قوى كده المهم الحرس والمراقبي قعدوا يستسمحوه لحد لما اخدت الكرنيه وطلعت بس بعد لما طلع روحى ربنا يقلقله يارب ديما شكله ميعرفش انا مين
اكيد الى معايا فى التجاره وقعد لحد الاخر شاف الموضوع ده كله

بس انا من الاول زعقت معاه لان كنت حاسس انى مظلوم وانا لما بكون مظلوم بيبقى صوتى عالى قوى
MEDO
.::عـضو متقدم::.
.::عـضو متقدم::.
MEDO

ذكر
الحاله الأجتماعيه : SINGIL
المؤهل الدراسى : حقوق
مزاجك الأن : كركر أخد محضر شغب فى أمتحان رياضه الأستثمار Pi-ca-10
طاقه :
كركر أخد محضر شغب فى أمتحان رياضه الأستثمار Left_bar_bleue5 / 1005 / 100كركر أخد محضر شغب فى أمتحان رياضه الأستثمار Right_bar_bleue

مُساهمةموضوع: رد: كركر أخد محضر شغب فى أمتحان رياضه الأستثمار   كركر أخد محضر شغب فى أمتحان رياضه الأستثمار I_icon_minitime2008-06-19, 7:03 pm

لاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااءه
المدير العام بتاعنا ياخد محضر كدة واحنا ساكتين قولنا هوة مين واحنا نقطعهولك يا معلم
كركر
كركر

ذكر
الحاله الأجتماعيه : كرهتك حبيبى!.....قصدى يلى كنت حبيبى
المؤهل الدراسى : طالب بكليه التجاره جامعه كفر الشيخ
مزاجك الأن : كركر أخد محضر شغب فى أمتحان رياضه الأستثمار Pi-ca-40
طاقه :

مُساهمةموضوع: رد: كركر أخد محضر شغب فى أمتحان رياضه الأستثمار   كركر أخد محضر شغب فى أمتحان رياضه الأستثمار I_icon_minitime2008-06-19, 7:59 pm

الف شكرا يا باشا أنا خلصت سمحته وبعدين أخدت حقي منه من الكلام ألي أدتهوله
F@T@L TE@RS
فريق إداره أحلامنا
فريق إداره أحلامنا
F@T@L TE@RS

ذكر
الحاله الأجتماعيه : رووح حبيبي رووح
المؤهل الدراسى : English Commerce K.F.S University
مزاجك الأن : كركر أخد محضر شغب فى أمتحان رياضه الأستثمار Pi-ca-38
طاقه :

مُساهمةموضوع: رد: كركر أخد محضر شغب فى أمتحان رياضه الأستثمار   كركر أخد محضر شغب فى أمتحان رياضه الأستثمار I_icon_minitime2008-06-19, 10:31 pm

بقا مديرنا و قدوتنا يتعمله محضر شغب لالالالا يا محمد مش انت اللى تشاغب سبت ايه للاعضاء بقا بس و لا يهمك امتحانا جه زفت برضه و انا سبت نص الامتحان و لا يهمك خالص مش انت لوحدك يعنى اللى هتشيلها
saferalromansea1
.::عضو ماسى::.
.::عضو ماسى::.
saferalromansea1

ذكر
الحاله الأجتماعيه : متسرمح
المؤهل الدراسى : تربية رياضية
طاقه :

مُساهمةموضوع: رد: كركر أخد محضر شغب فى أمتحان رياضه الأستثمار   كركر أخد محضر شغب فى أمتحان رياضه الأستثمار I_icon_minitime2008-06-27, 6:23 pm

اية دة يا عم كركر مقلتلوش انى انا مدير منتدى احلامنا قلة انا وريا اعضاء يكلوا الظلت كان كش منك على طول
Brincessa
مشرفه قسم فن أون لاين
مشرفه قسم فن أون لاين
Brincessa

انثى
الحاله الأجتماعيه : ُمش ليك دعوة
المؤهل الدراسى : عالى
مزاجك الأن : كركر أخد محضر شغب فى أمتحان رياضه الأستثمار Pi-ca-41
طاقه :

مُساهمةموضوع: رد: كركر أخد محضر شغب فى أمتحان رياضه الأستثمار   كركر أخد محضر شغب فى أمتحان رياضه الأستثمار I_icon_minitime2008-08-27, 12:02 am

هوة كان فى مراقب غتت كدة وبشنب كان مدير الدور عندنا كل مايجى يعمل محضر لحد شكلة كان فاضى
بس الامتحان كان نوعا ما كويس
http://www.a7lamna.org

كركر أخد محضر شغب فى أمتحان رياضه الأستثمار
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» صور من محضر عبد المنصف و البحث عن المحرض الرئيسي في قضية هاني سعيد
» يا كركر
» اخي كركر انا لسة.........
» طلب من الاخ كركر
» ارجو الدخول يا كركر